۱۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰

سرمربی تایلندی تیم ملی سپک تاکرا:

ایران را به یکی از قدرت‌های درجه اول دنیا تبدیل خواهم کرد

ایران را به یکی از قدرت‌های درجه اول دنیا تبدیل خواهم کرد

سرمربی جدید و تایلندی تیم ملی سپک تاکرای ایران گفت: اگر شرایط و امکانات مهیا باشد ایران را به یکی از قدرت‌های درجه اول دنیا تبدیل خواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، "سون کیت" در دیدار با رئیس این فدراسیون با بیان این مطلب افزود: من قلبا به ایران علاقه دارم و فیزیک و استعدادهای ایرانی‌ها را خوب می‌شناسم. بازیکنان ایرانی جنگنده و باهوش هستند و اگر دائما در شرایط تمرین و مسابقه باشند بهترین نتایج را کسب خواهند کرد.

وی اظهار داشت: اولین بار سال 2009 به ایران آمدم و با 3 ماه تمرین تیم ایران در رشته "هوپ تاکرا" در مسابقات داخل سالن آسیا به مدال رسید. بعد از آن به کره رفتم و حالا این تیم یکی از قدرت‌های درجه اول دنیا محسوب می‌شود.

"سون کیت" درباره نحوه آماده‌سازی تیم ملی سپک تاکرا گفت: برای بالا بردن سطح آمادگی تیم ملی فقط تمرین کردن و برپایی اردو اولویت ندارد و باید برای محک خوردن بازیکنان و شناخت ضعف و قوت آنها، بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های قدرتمند مثل تایلند و مالزی مدنظر قرار گیرد.

وی اذعان داشت: تا شروع رقابتهای جهانی تایلند از هفته آینده اردوهای آماده‌سازی را آغاز می‌کنیم سپس یک اردوی تدارکاتی دو هفته‌ای و انجام چند بازی دوستانه در تایلند را در برنامه خواهیم داشت، سپس دعوت از یک تیم قدرتمند مثل مالزی و به دنبال آن برگزاری اردوی نهایی در یک منطقه خوش آب و هوا در ایران را پیشنهاد می‌کنم.

وی در پایان تصریح کرد: خیلی علاقه‌مندم که سپک تاکرای ایران به رشد و پیشرفت برسد و بسیار خوشحالم که انجمن سپک تاکرا و فدراسیون با یک کار گروهی برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنند و مسلما با این حمایت و پشتیبانی آینده این ورزش را در ایران روشن می‌بینم.

کد خبر 2306603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha